9/8

Den här bloggen är helt lol. Men jag orkar inte skaffa något nytt konto någon annanstans så jag fortsätter skriva här...fick ett blogginfall ikväll.

Sedan Camilla åkte hem till sig i Sundsvall imorse har jag känt mig helt ensam och haft det riktigt tråkigt. Det enda jag gjort här i Stockholm idag är att jag har spammat min facebook och funderat på vad jag ska göra imorgon.

Jag fick målarabstinens tidigare idag och det enda jag har med mig är ett skrin med blyertspennor. Jag vill inte rita, jag vill måla eller rita med tusch som jag inte heller har med mig. Det måste införskaffas imorgon.

Jag saknar Beni. Han är lite konstig, men det spelar ingen roll. Läste tidigare idag att om man kramar katter så ska det medföra tur. Jag behöver krama Beni, så att jag kanske hittar en plånbok fylld med pengar på gatan imorgon.



Photobucket

beniblackandwhite

2 kommentarer: