Kala nurkie. Ett sant ilandsproblem.

Det onödigaste, eller ska jag snarare säga det sämsta köpet jag gjort var nog förra månaden, då jag köpte alldeles för dyra hårprodukter som sög.
Var väl för desperat. Mitt hår har varit katastrofalt sedan i Augusti då jag tappade stora mängder hår. Hela tiden. Inte en vanlig mängd, kunde lätt bara dra av massor om jag löst rykte lite. Ibland kunde det vara stora tussar som pingisbollar. Jag kände att jag var tvungen att göra något. Gick till en frisör. Köpte med godtro ett schampo, ett balsam och hårinpackning som frisören rekommenderat mig.
Av schampot blev mitt hår mer volymlöst, tunt och det såg ut som en av våra katter här hemma slicktorkat det åt mig.

Borde kanske gå till en läkare och fråga vad det kan bero på? Stress? sjukdom....!?

2 kommentarer:

ylvasoderquist sa...

hur mycket kostade det? Vilket märke? :o

acrylic sa...

kérastase och loréal..fast det verkar ju vara samma märke eftersom det står loréal under kerastaseburken.................................................................................. 750kr.....................................................................ovärt as hell