Negativa listan

Min blogg typ dödentråkig och det beror väl mest på att jag inte har något spännande att skriva om, min blogg speglar i stort sett mitt liv just nu.

Publicerar en blandad lista idag, en lista med saker som hindrat mig från att blogga, saker som fått mig på stressigt humör. Ja det här är en negativ lista:
-Känner att jag har mycket skolarbeten
-Att jag måste göra klart ett projektarbete som jag ångrar nu och tycker är trist
-Att allt är dyrt
-Att jag måste vänta ytterligare än vecka innan jag kan köpa mina glasögon
-Att jag måste klara IELTS-testet, därför måste jag plugga ännu mera
-Impulsköpte kebab, drack läst och kollade samtidigt på Supersize Me och kände mig kanske sämst...?
-Att det fortsätter snöa
-Att MSN konstant loggar ut mig(............@&&%%%1+!!!!!)
-Att jag upptäckt att jag gillar allas facebookstatusar..känns lite nolifer eller något, why?

2 kommentarer:

ylvasoderquist sa...

hahaha "-Impulsköpte kebab, drack läst och kollade samtidigt på Supersize Me och kände mig kanske sämst...?" Tycker det låter rätt najs ändå men haha :D

envinterdoftandeblomma sa...

vad hade jag skrivit?! kommer inte ihåg