Fredag 16/4









Igår var en ganska bra fredag ändå, även om jag kände mig jättetrött och osocial och sådär så tog jag mig till skolan, lyssnade på en föreläsning med Mia Törnblom om självkänsla som var mycket bättre än vad jag trodde. Gick sedan hem och sov 3timmar, sedan träffade jag Moa, Åsa, Linn & alla! Vi gick och lyssnade på några ppl som spelade på folkets park.

Höjdpunkten: De som finns på bilden längst ner!! Mnl var bra med!
En upplevelse som jag inte vet hur jag ska kategorisera var när någon form av en berättelsemusiker tänkte ställa sig på en stol då han berättade om när han gick upp för ett berg men när ingen stol fanns så ställde han sig på en rökmaskin/förstärkare som stod längst framme på scenkanten och försökte balansera. Det gick inte, så han föll ner med gitarren på en stol som stod nedanför scenen.Det var en knepig situation och man hörde bara ljudet av gitarren som gick sönder, ingen verkade bry sig om han skadade sig utan ljudkillarna kollade bara att förstärkaren fungerade....
Eftersom ingen lånade ut en ny gitarr åt honom så tog numret slut.

Inga kommentarer: