Najss..

Vill inte låta gnällig och så, men jag såg framemot ukm förut och nu känns det blä. Varför jag just känner blä är för att alla känner alla och jag ingen. Har aldrig ens varit här på Hullstagården som arrangerar ukm. När jag ringde arrangören i förrgår så frågade jag om något skulle tas med utom tavlor så sa han att jag kunde lämna allt i foajén så fanns det folk som skulle hänga upp det åt mig och sedan gå till ett upprop. Kändes lite knepigt att någon skulle hänga upp det åt mig, men när jag väl kom så var det såklart inte så, visste inte riktigt hur jag skulle hänga upp tavlorna för att jag inte tog med något att hänga upp med (arrangören sa att inget behövdes ta med) usch:( nu känner jag mig bara ensam och dålig. I vilket fall så lyckades jag få det upphängt på ett och annat sätt nu.. Så det är väl bra.

Förövrigt så är utställarna och musikerna duktiga. Mina saker och lite av tjejen som hade bredvid.

Inga kommentarer: