Sorry everyone,

Åh, jag är världens segaste person på att uppdatera, men jag glömde helt bort att logga in på blogger. Har inte läst några vänners bloggar heller överhuvudtaget så jag gör det nu och svara på nya kommentarer om jag fått några.

Jag har haft lov sedan torsdags då det var kristi himmelsfärdsdagen, så jag har umgåtts lite med min vän Madelene och gått till lekparker här i orten och gungat. I fredags åkte jag till Moa med some friends och det blev party. I lördags var det så sjukt varmt, var helt ärligt ute hela dagen på balkongen och solade, somnade till och med ute och gick in runt åtta på kvällen, önskar mer såna dagar i sommar.


Moaaae

Goa & glada festvänner...


Hade inga bilder från lägenheten, men serriiiisss världens mysigaste/finaste hem ungefär..åh!


Beni var också med ett tag och sov i skuggan







Just ja, gjorde vääääääääääärldens godaste muffins också.
Halva plåten vanliga muffins med choklad, och ena halvan en smet med sylt och körsbär..mMm

1 kommentar:

ylvasoderquist sa...

mnåh kan jag kisa lite mer elle?? Älskar klänningen du har på dig! Och JA beni har en mänsklig mun på den där bilden... :s och ååååh vill ha dina muffins :(