Ett meningsfullt inlägg om mina drömmar, fortsättning på förra inlägget. Lovar att snarkandet har förvridit min hjärna lite..

Kan fortfarande inte sova. Tänker på mina drömmar som jag hade igårnatt.

1.Drömde om Marilyn Manson och någon tjej (som jag antar var hans gerllfriiend) jagade mig. Jag kunde fly, men jag utsattes hela tiden för hårt motstånd typ, kläderna jag bar gjorde så att jag rörde mig sakta och osmidigt, valde alltid dåliga flyktvägar också. Sedan var de alltid precis något steg bakom mig vilket var tur men ändå sjukt läskigt. Flydde till min familjs sommarställe i Finland där min moster Annelie befann sig och var glad. Även där blev jag jagad men min moster var helt ovetande och log mot mig medan jag försökte gömma mig. Usch får nästan lite ont i magen av att tänka på det..
*

2.Sen under samma natt drömde jag även om att försöka hitta ett blått paket laktosfri risifrutti.
Det gick inte. Letade igenom hyllorna i affären men insåg sedan att de bara slutat tillverka såna. Slutade med att jag köpte vanlig bara.

!! Nu vet alla, ger ett nytt försök till sömn

Inga kommentarer: