GBG

Jag befinner mig Göteborg just nu. Allt går inte helt som det ska med det kommer lösa sig.

Har inte hunnit med så mycket nu under de två dagarna här. Men hittills:
Onsdag:
- Kom till Göteborg. Träffade Micke på centralen som hjälpte att guida oss till rummet samt hjälpa till med väskorna.
- Fyndade en säng på Myrorna för 120kr. Hade verkligen tur, det första vi såg när vi kom in genom dörren var en säng som var reserverad till 16,00, klockan var några minuter över och vi slog till direkt.
- Sökt jobb
- Typ blivit utkörd ur rummet.. he he

Torsdag:
- Ätit frukost på McDonalds
- Varit på arbetsförmedlingen, skrivit in mig, haft ett minimöte med en förvirrad och rolig medlare.
- Efter mötet fick jag ett samtal om arbetsintervju av jobbet jag sökte under onsdagen..Kände lite att det här kanske jag klarar själv utan AF!
- Varit på biblioteket. Skaffat ett lånekort. Skrivit personliga brev.
- Varit på stan hela dagen
- Fått ett bra telefonsamtal av min optimistiske far
- Köpt trisslott. Vann 50kr. Köper en ny imorgon.

Inga kommentarer: