Älskar Dr.Alban just nu

Jag har lovat bilder och jag håller vad jag lovat.
Tyvärr får ni såna här oseriösa bilder då jag inte har råd med batterier.
Dessvärre har jag knappt råd med något alls.

Från och med imorgon så har jag haft världens märkligaste vecka. Alla mina närmaste, eller i alla fall de jag bryr mig om vet vad som hänt så därför orkar jag inte ta hela historien igen. Men en kortfattad version för er som inte vet eller hänger med; hade en dramatisk torsdag. Miriam som jag nämnde i inlägget tidigare fick spel. Bor inte längre 10minuter med gångavstånd från centralstationen utan 1h. MEN JAG TRIVS. Jag vill aldrig tillbaka dit. Nu bor jag i Majorna tillsammans med en av mina bästa vänner i en trea. En väldigt fin trea, men:

lägenheten luktar illa. Sara och jag spenderade första dagen med att storstäda köket och toaletten. Det är fortfarande något som förosakar stank. Jag vill grundstäda allting igen.
Sara köpte rökelser för att avleda den konstiga odören av får och något annat mystiskt djur som oförklarligt kommer tillbaka hela tiden när rökelsen släcks.

Lite random stuff:
-jag har nu också västtrafikenkort. Så jag inte behöver planka eller betala smsbiljett på spårvagnen- tryggt.

-lånade filmer för tre dagar sedan på biblioteket. En film var jättekass. The Shrink hette den. Lånaden då jag minns att Anette pratade om att den nog skulle vara bra(Sara, Ylva, och Åsa minns det tillfället, då det blev bråk om att jag och Åsa ville gå på urkult jättegärna hehe..)..

-fick en dvdspelare av min hyresvärd som han tänkt skrota. Jag testar dvdspelaren. Den fungerar. Den startar en porrfilm som finns i sedan tidigare.

- var på kommersenloppmarknad. Fick ta gratis saker. Fyndade en fin jacka.

- åt choklad. Äter sällan choklad. Men äter jag en hel kaka choklad får jag en sockerkick. Spenderade nån timme eller två åt att skratta jättemycket åt olika saker. Bland annat: 1. Att sara tog fel soppåse. 2. När jag hittat min hyresvärds gamla sopkorg i en sopkonteiner. 3. Åt att man verkligen inte kan höra vad Dr.Alban sjunger i verserna på It's my life utan att kolla upp det. 4. Utan sockerkick eller ej så går det inte leva när man ser den gamla godingklippet på Dr.Alban när han besöker dialektcoachen.

<3 onblur="try {parent.deselectBloggerImageGracefully();} catch(e) {}" href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhLSwhH9GQLnPtpM4IrBbytz9IqnAIN3IL7MCn6nzWpxJlwBUGMfZ1mSRYMhNboPH36j7b5baTu96uDBSwy0Fu5URGDbsgLltjG-9H-SU-ZL3DdwcLIeVMeCXWuOpAkxoGgD2Nn9K8Dx1Kb/s1600/heh.jpg">


Nya rummet, tänke först: jaa nu kan jag visa genom webcamen.
Dålig bild.


1 kommentar:

Anonym sa...

Roligt med bilder och ett inlägg, du borde blogga mer. :) Och ladda upp fler bilder!!!