De som bor över mig har fest.

Det är jättelyhört och det känns verkligen som om de står utanför min dörr och skrattar, slår i väggarna samt skriker "Heeeeey, hey Baby, oh ah, I wanna knoow, will you be my girl". Jag har även ont i huvudet och vill inget annat än sova. Önskar att de bara kunde dra vidare på någon klubb snart (klockan är liksom bara 01:18). Inte nog med att musiken spelas på dödarhög volym så är det dålig musik med..

Just ja, det var ett tag sedan jag skrev någonting här. Vad som hänt sedan sist:
1. Flyttat en tredje gång i Göteborg, det blir bara bättre och bättre.
2. Har fått ett nytt jobb.
3. Har varit hemma i Norrland över jul. Mådde, förutom att få träffa vänner och familj, dåligt och ville tillbaka till Göteborg.
4. Ätit konstigt.
5. Vänt dygnet.
6. Ska ordna upp allt snart.

Händer i framtiden:
1. Helg = Ska på krog och klubbrunda med min fina vän Rebecca.
2. Hehe.. och där tog det slut, kommer inte på något mer utom att jag kommer att ta ett kort besök i underbara London nästa månad.

Adjö.

Inga kommentarer: