'Jaa doktor kosmos han är bäst, jaa doktor kosmos han är kung'

Klockan är 02.40.
Är trött men uppstressad och kan därför inte sova, så jag lyssnar på Doktor Kosmos istället -första gången på mycket länge. Skrattade lite i min ensamhet och känner mig lite sorglig.

För att mitt liv ska bli fulländat-listan:
-Nya batterierna till kameran så att min syster, Hanna och Ylva (de enda som läser detta) kan se vad som händer i Göteborg.
-Tvätta och sluta köpa nya underkläder för att de rena är slut.
-Sluta vara fattig (en underkategori till denna punkt är att köpa en BRA kamera).
-Sluta sova bort dagarna.
-Sluta vara äcklig (okej, nej jag skojar jag är inte äcklig men det passade in i den här tyck-synd-om-mig-listan).
-Sluta vara lat..?
-Göra något åt min syn, köpa nya linser eller glasögon.

När jag kirrat allt på den här listan lovar jag att mitt liv blir toppen.



Och med den här bilden avslutar jag inlägget, jag har endast laddat upp den för att visa en tröja jag köpte och som jag gillar.

Adjö.

3 kommentarer:

ylvasoderquist sa...

Gillar att vi tre är dom enda som läser din blogg! :) Tycker det är kul att läsa. Du är typ den första av alla bloggar jag följer som jag trycker på varje dag för att se om du uppdaterat! :P FIn tröjja också! Asfin! :) De e du värd nuroi! Tycker inte du har så stora problem i ditt liv, ändå! :) Är imponerad att du bor i Gbg själv och har eget rum där och allt, bra jobb, nya kompisar! You go girl! Puss <3

julia sa...

men jag läser också!

acrylic sa...

vaa! vad kul!:D
och tack ylva!