Mysigt att dricka vatten, tycker Rebecca

Klockan är 01:08, Rebecca är här. Hon ligger på en madrass på golvet med en sovsäck över sig som hon ska sova med. Rebecca skrattar och pratar ganska högt. Hon kom precis hit. Innan hon kom över var hon ute med några vänner på andra lång.
Rebecca är lite onykter och jag tycker det är roligt.

Jag ställde just Rebecca en fråga som löd:
vad ville du mest just nu:

1. ...bli Nunna.
"ÅH, jag ska FAN bli nunna"
2. ...ha en kattmamma.
3. ...vill sluta dricka öl på onsdagar.
4. "vill fiska en sån där russinpaket, ..från en sån där fiskedammen"
5 "sen vill ja ett liv där jag kan känna mig stolt över min kropp, som jag inte vill kunna träna mig till, fast jag vill ändå kunna träna."
6... och äta nyttigt
7... ha alvedon

"Där har du mitt liv."

Jag hoppas ni har blivit lite mera bekant med min vän Becca nu.
Adjö

1 kommentar:

ylvasoderquist sa...

Hahhahahahahahaha fan va bra! :D