Gbg i bilder

Ylva har bett mig ett par gånger nu att lägga upp bilder härifrån götet. Så jag gör det nu. Inte så bra bilder för att de är tagna på min mobil men.. AJA!!
En sammanfattning på vad som hänt i veckan. Helt iordning också.














Det här lite av mitt rum. Har ett stort fönster som släpper in massor av solljus, en soffa, säng, en tvhylla/bord och en fin byrå som tyvärr tar mycket plats.












Har fortfarande grejer i väskorna hehe..


















Jag och sara besökte en gotharaffär vid 2:a långgatan. I affären fann vi en skosektion men sjuka gothar&prostitudeskor. Bilden ovan, hästskorna. Bepälsade skor med gigantisk plattå.


















Sara blev så lång i allt hon prövade=(((

















Olalaa














Ätit ute... Dyrt, jättedåligt & asgott.



























Det har regnat nästan varje dag här också!












Kolla på annonsen längst ner till höger. Känns som om insändaren är den söta mannen i filmen Darling.


















Vi promenerade förbi götaplatsen en dag innan valet och såg att Mona Sahlin snackade lite, bakom sig stod Ohly och Wetterstrand.


















Sett Jan Björklund överallt i stan med. Gluggen <3 href="http://blogpress.w18.net/photos/10/09/24/1169.jpg">













Ja, jag vene vad bruden på bilden gör. Men vi röstade inne på nordstan. Väntetiden var bara 1,5h. Men så farligt var det inte. Kände lite mysig samhörighet med de som befann sig där. Som när man köar till en konsert flera timmar. Tillskillnad från att man är pepp på väntan av konserten men alla var less här. Äh..


















En butik jag gillade, som jag vet Neema också tyckt om!































Höstnnn.


denna sista bild är till min underbara vän Madelene.
Det här är han jag pratade om, som jag vet att du gillat.
Kände mig så dum när jag tog bilden men jag var tvungen att föreviga detta. Fick inte med ansiktet. Adjö på er

Inga kommentarer: