Tack mamma, för luften tack för molnen

Min mamma är bäst i världen.
Nu känner jag mig bortskämd, men jag är jättetacksam för allt, lagt ner så mycket tid på att packa mina grejer från Norrland.
Fått saker som jag inte visste med. Mammor är bland det finaste vi har!

Har gått och varit hungrig hela dagarna. Men nu lite basic stuff:






Ris, makaroner, spaghetti, varma koppen, socker, oboy, kryddor m.m åhhh .. Förstår ni lyckan ?!






Hemmagjord äppelsaft.

Tänkte vad är detta..











Såg att den innehöll enkla sygrejer, liksom aw






Jag packade ner mina penslar & alla färgtuber i denna väska innan jag flyttade hit. Fattar verkligen hur allt fick plats. Kan dock inte öppna den nu...






Mamma sa: packade ner en liten lampa också.

Upptäckte sedan att hon packat ner en liten duk, lols<3 marimekko.


















Tallrikar, bestick, glas.. jaaaaaaaaaaaa !!





Yep, det var inte allt. Har så himla stökigt och mycket grejer nu! Ett mycket intressant inlägg det här..men jag har det bara så himla bra nu asså!!! // zkRYTSAmschej91

Inga kommentarer: