P3 Guld-galan

Igår kväll anordnades P3 Guld-galan här i Göteborg.
Igår morse ringde Rebecca och frågade om jag vill kolla på genrepet. Det var väldigt kul faktiskt. Det kändes väldigt intimt och som ni kanske ser på bilden nedanför så var det inte heller mycket folk på plats. Studion var liten och vi fick kolla på alla framträdandena.

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Bild 1. Lite av Studion.
Bild 2. Håkan Hellström.
Bild 3. Paradorkestern som brukar spela på Liseberg.
Bild 4. I Blame Cocotjejen som delar ut ett pris.
Bild 5. Robyn, som jag inte lyssnat så mycket på innan och alltid tyckt har varit lite nah av någon anledning. När jag såg henne uppträda på scenen blev jag helt betagen av hennes utstrålning, förstår nu varför alla gillar henne.
Bilder som jag inte laddat upp: Lykke li, suddiga obetydliga bilder, Per Andersson från Grotesco och ORUP!

1 kommentar:

ylvasoderquist sa...

Va det låter som att det var askul!! :D Fick ni se allt gratis?? :D